Salam!

Post khas utk memberitahu dunia (konon) yang anak saudara ak yg ketiga baru selamat dilahirkan..

Nama : (n/a)

Masa lahir : 3.56am

Tarikh Lahir : 8th February 2010(Isnin)

Tempat Lahir : Selayang Hospital

Berat : 2.6kg

Jantina : Perempuan

Warganegara : Malaysia

Selamat datang ke dunia ni! Dunia yang tak selamat, penuh dugaan, dan manusia2 yang macam2 pegangan. Tak best sangat pun! Selamat lagi duduk dalam perut mak. Tapi yelah. Semoga akan membesar dengan sihat dan solehah.

Advertisements

5 thoughts on “Ahli Baru

  1. hahahaha lawak gile post nih, dh pandai dh eh skrg berpantun.bukan BM x terer BM sgt ke?hAHAHA.ni jap lagi dlm kol 2pm camtu baib,kak aishah n baby chamil(sebutan geram) balik umah kt sat.patu nnt balik sh alam pastu.berpantang kat sane:)

  2. tahniah hafsah !!!
    lawak gler ayat ko “selamat lagi duk dalam perut mak”..hehehe..
    8 Feb tue..ari di mana aku dah x jadi anak bongsu lg..huhu..
    same bday ngan adik aku.. =)

  3. @ sofus
    pantun ape ni???x berniat pn nk berpantun..biase ar..bakat semulajadi..keh3 ala takut x sempat tgk baby..
    @ eppa
    ‘ari di mana aku dah x jadi anak bongsu lg’
    HAHAHA lagi lawak ayat ko ni..klo cmtu,hr terakhir ak jdk anak bongsu,16 julai 1998.besday adik ak.kah3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s